Veel gestelde vragen


Hoe kunnen we je helpen? 

Wellicht staat jouw vraag tussen de antwoorden van de meest gestelde vragen. Kan je het daar niet vinden? Neem dan contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen!

Bestellen & Betaling

Al u bestellingen zijn makkelijk te betalen met Ideal of Creditcard.


Bezorging & levering

 

Als de bezorging vertraging oploopt van meer dan 14 werk dagen of de bestelling niet of slechts gedeeltelijk word geleverd, dan word de consument daarover geïnformeerd binnen 7 dagen na het plaatsen van de bestelling. De consument heeft dan het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en heeft recht op een eventuele schadevergoeding.”

 


Wat is de levertijd?

 

Wanneer jij jouw bestelling op werkdagen voor 17.00 hebt geplaatst dan zal deze de zelfde dag nog worden verzonden en binnen 2 tot 14 werk dagen door u worden ontvangen. Wij doen onze uiterste best om de bestelling op tijd te leveren.

Op het moment dat we jouw pakketje verzenden zullen we je alvast een update geven met de benodigde informatie. Op deze manier weet je precies wanneer jij jouw pakket kan verwachten. De meeste van onze producten worden verzonden via een brievenbuspakketje dus hoef je uiteraard in meeste gevallen niet thuis te zijn voor de bezorging.

Lukt het je niet om bij een pakketbezorging thuis te zijn? De bezorger zal dan je pakketje nog een keer aanbieden. Als je dan ook niet thuis bent, dan wordt je pakketje bezorgd bij een servicepunt.

 


Wat zijn de verzendkosten?

 

Het grootste deel van onze producten worden geleverd via brievenbus bezorgingen, al onze verzendkosten zijn € 2,49

ook die voor grotere pakketjes.

 


Gratis bezorging

U betaald geen bezorgkosten bij bestellingen boven 25,-

 


Zijn jullie een dropshipping bedrijf?

 

Nee, wij doen niet aan dropshipping. Bij ons komen alle producten direct vanuit onze locatie. Een deel van onze producten wordt zelfs vervaardigd door onze eigen maker. Daarnaast werken we samen met groothandelaren over de hele wereld, waar we tegen de laagst mogelijke prijzen inkopen. Al deze ingekochte producten worden eerst bij ons op locatie geïnspecteerd en na goedkeuring gereed gemaakt voor verkoop, zodat we de hoogste kwaliteit kunnen garanderen.

Bovendien bieden wij garantie op al onze producten, inclusief ruilen, reparaties en geld terug. Deze garanties worden allemaal verzorgd door ons team, waardoor je als klant altijd kunt rekenen op een uitstekende service en productkwaliteit.


Problemen met Transacties

 

Mijn transactie is mislukt, wat kan ik doen?

Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden bij het voltooien van je transactie. Een mogelijke reden voor mislukte transacties kan zijn dat je gebruikmaakt van een sociale media webbrowser. Deze zijn niet altijd optimaal geconfigureerd voor transacties, wat soms tot problemen kan leiden.

Om dit probleem op te lossen, raden we aan om onze website te openen via een standaard webbrowser zoals Chrome, Internet Explorer of Firefox en daar je bestelling opnieuw te plaatsen. Deze browsers zijn beter geoptimaliseerd voor veilige en probleemloze transacties.

Indien het probleem aanhoudt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je bestelervaring zo soepel mogelijk verloopt.

Bedankt voor je begrip en medewerking!

 


Retourneren

Heb je iets besteld, maar is het niet zoals verwacht? Dan kun je ervoor kiezen je product te retourneren als deze (indien mogelijk) nog ongedragen en/of onbeschadigd zijn. De retourtermijn is 30 dagen, waarvan 14 dagen bedenktijd.

Stuur je retour terug volgens de bijgeleverde instructies. Zodra je retourzending bij ons aankomt ontvang je van ons een bevestigingsmail. Zodra de retourzending is verwerkt, vervalt de betalingsplicht voor het artikel of wordt het betaalde bedrag en eventuele extra verzendkosten na maximaal 14 dagen terug gestort op je rekening. 

Wanneer je een artikel retourneert, krijg je de aankoopwaarde van het artikel terug plus de eventueel betaalde bezorg- en administratiekosten. Het bedrag zal Goudzilversieraden op je bankrekening terugstorten.

Omdat piercings hygiënische producten zijn kunnen deze alleen worden teruggestuurd indien ze nog in de originele gesloten verpakking zitten en nog verzegeld zijn. Als het sieraad in het lichaam geweest is dan kan deze niet meer teruggestuurd worden, dit wegens gezondheidsbescherming en hygiëne.


Neem contact met ons op

 

Stel je vraag via e-mail

 

We proberen je berichtje zo snel mogelijk te beantwoorden. Wij nemen in ieder geval binnen één tot drie werkdagen contact met je op. Klik hier voor het contactformulier of stuur ons een e-mail via info@goudzilversieraden.nl